Tripje naar Koh Rong Samloem

31 juli 2017 - Koh Rong Samloem, Cambodja

Op zondag en maandag hebben we 2 daagjes vrij. In deze 2 dagen besloten wij op avontuur te gaan. We boekten een bus/bootticket naar het eiland Koh Rong Samloem. De reis zou in totaal 2 uur en 40 minuten duren, maar op Cambodjaans tempo duurde dat natuurlijk 5 uur lang.
Toen we na onze lange reis uit de boot stapten waren we verbaasd over hoe mooi het eruit zag. We besloten spontaan om in plaats van die dag weer terug te gaan, er een nachtje te blijven slapen. We kregen een gezellig kleine bungalow aan de rand van het strand en de jungle.
De hele dag hebben we lekker aan het strand gezeten en genoten van het uitzicht. Het water was heerlijk warm en de temperatuur was een stuk beter te harden dan in Kampot.
s' Avonds hadden we een lekker diner aan het strand tijdens de zonsondergang. Hierna nog lekker de hele avond in de hangmat op het strand gerelaxt.
De volgende ochtend was het helaas weer tijd om terug te gaan naar Kampot. De terugreis verliep weer op zijn Cambodjaans (warm en héél langzaam).

1. Wilma:
    31 juli 2017
    Hoi Maaike,

Mooi avontuur dat jullie daar meemaken.
    En vooral prachtig dat jullie verschil mogen maken voor de kinderen daar!
  2. Tom:
    4 augustus 2017
    Heel gaaf! Veel plezier nog samen!